Pages

3 Kasım 2008 Pazartesi

İyi ki varsınız dostlarım


gelişmeleri aktaracağımı söylemiştim ya hemen aktarıyorum efenim:))

benim güzel kankalarım kolları sıvamışlar bana deli gibi iş bulmaya çalışıyorlar. ayrıldığım dergideki arkadaşlrımın beni geri döndürmek için çabaları, sabahın köründe telefonlara sarılmaları... papatyamın daha yeni başladığı iş yerinde bana iş görüşmesi ayarlaması, -ki bu haberi bana cuma günü vermişti, sevinçle beni arayıp işyerinde bana göre bir pozisyon olduğunu ve pazartesi mutlaka bi görüşme ayarlayacağını söylemişti-.
vee şimdide benim vefalı dostum kardeşim fiko'm bir haftadır bana bulduğu işlerin haddi hesabı yok. bi kısmına uygun olamadık, yada onlar bana uymadı ama yılmadı. az önce aradı. sektörde çok ünlü ajanslardan birinde bana bir görüşme ayarlamış. -gidermiyiz görüşmeye?, ben konuştum, bekliyorlar.. dedi.
canlarım benimm yaa, nasılda çırpınıyorlar benim için...
yıllardır beni hiç yanıltmadılar. savunduğum dostluk tezimi çürütmediler... ailemde, iş yaşantımda ve ilişkilerimde hep onlarla gurur duydum... herkese anlattım dostlarımı. ve herkes bilir aramızda nasıl bir güzellik olduğunu. beni ben yapan, insan yapan böyle dostlara sahibim ya... iş bulmuşum bulmamışım hiç bi önemi yok...
iyi günlerimiz ve kötü günlerimiz hiç bitmesin dostlarım
hiç..
bitmesin... seviyorum sizi...

Hiç yorum yok: