Pages

23 Şubat 2009 Pazartesi

M i M mi? yazmayan eşşektir :P

yeter artık, sanırım size böyle duygusal paylaşımlar yapmak yaramıyor, hemen cozurduyorsunuz, sonra daha çok üzülüyorum. bana bakmayın len, en deli halimle bile hayatla dalga geçmesini bilirimde her insan gibi benimde zaaflarım oluyor maalesef. neyse hayat devam ediyor dostlar.

bu gün mimlenmişim:) sevgili allegra beni mimlemiş. özlemişim mim yazmayı, sayfasını okumak için girdiğimde beni mimlediğini gördüm, hiç vakit kaybetmeden yazayım dedim:) teşekkür ediyorum sevgili allegra, delü, öpito seni..;)

şimdi anacım; sevdiğim öyle çok blog varki çeşit çok bende. ama öyle bloglar varki, her bi cümlesinde kendimi buluyorum, kendime geliyorum, kendimden geçiyorum. kimseyi eksik bırakmamak için tek tek isim yazmayacağım ama kendini bilenler bilir.

blog yazmak herşeyden önce samimiyet ister. ben dangul dungul yazılan blogları seviyorum kardeşim. konuşur gibi, karşındaymış gibi, elini omzuna atmış gibi. imlalara çok takılmam bu yüzden.
reyting kaygısı taşımayacak, paylaşmak istediği bir "hiç" se bile, sadece "hiç" yazabilecek.. ben anlarım.
çok karmaşık temaları sevmiyorum ama teması karışık diyede sevdiğim bir blogtan vazgeçmiyorum.
bloglarında insanlar gibi karakteri olduğuna inanıyorum, herkesin kendine has bir üslubu oluyor, mesela siminya;) imzasız beş tane yazı koyun önüme, tamamını okumadan anlayabilirim onun o olduğunu :) ( evet reklam yapıyorum var mı itirazı olan? :) )
sonra allegra var, onunda kelimeleri dans ettiren, hem düşündüren, hem güldüren hallerini seviyorum.
içeriği tabiki önemli olmakla birlikte, aslında neyi nasıl anlattığı önemli benim için...
eklediği fotoğrafta, anlattığı konuyu ele alabilenleri ise oldukça başarılı buluyorum..
süreklilikte önemli. o kadar çok alışıyorum ki bazılarına, okulundan, işine annesinden kardeşine, sevgilisine her ayrıntısına kadar tanıyorum onları. bknz:) sanki hergün tanıdığım, telefonda konuştuğum, mahallemde oturan insanlar gibiler... böcek, camilla, lolla's, dodo vs gibi... daha çok günlük tarıznda başına gelen her bi moku yazdıkları için onlardan vazgeçmem mümkün değil.

günlük tarzından çıkıpta, duygularını edebileştirebilenlere (manyak bi kelime oldu biliyorum) de ciddi bir saygı duyuyorum, bunların en başında her bi kelimesine ayrı itibar ettiğim Zahirdir.
alanında ciddi yazılar yazan, adamın alnına mıh gibi çakılan cümleleri var. ve çoğu zamanda içimdeki pesimist deliyi açığa çıkaranda Zehr-i Lilium. anlayabilenedir yazıları.

teknoloji haberleri yapan blogların emeklerine saygı duyuyorum, çünkü google dane zaman teknolocik bişey arasam mutlaka bi bloggerda bulabiliyorum, çokça da yardımları vardır hepimize evet ama takip ettiğim söylenemez açıkçası.

bide beyoğlu, sinema, kitap, müzik gibi hayatımızın mihenk taşlarını oluşturan konularda yazan arkadaşlarımız var. okuduğumda beni dürtükleyen, dışarı çıkıp yapacak, görecek, dinleyecek, izleyecek bişeylerim olduğunu hatırlatan, bilgilendiren keyifle okuduğum blogları seviyorum.

sanırım sevdiğim blog tarzımı az çok anlayabilmişsinizdir, epey bi örnekledim:)
güya isim vermeyecektim allahtan :p
isim vermediklerim darılmasın, gerçekten sayıları çok fazla bu dostlarımın...
veee açıklıyorum :) listede adı geçen herkesi mimmmledim, (Allegra hariç tabi ehi ehi(öperins!) :)dikkatli okuyun kendinizi bulun:)

hepinizi öpito;)
sevgüler, delü;)

5 yorum:

LoLLa dedi ki...

eheuehee her boku yazıomusum boka bak yazacam tabi sen de okican iste heh (o ne len oki can oldu, lolla can deliRapunzel can :s olmadi cok uzun bu :))

simdi agliom yrn yazcam siktiimin okuluna gidp geldikten sonra
ama essek miyim essegim orası ayrı hala agladigim için

batsiiğğnn bu dünyağğğ batsiiğğnn bu ruyağğ (ama bitmesin) aağğğğ ağğğğğğğ ağğğ

mmmuucckkk balımaPetegime

Allegra'nde dedi ki...

ben de seni pek pek pek bi öpüyorum.
seninle de dansederiz bir gün belki, ne dersin? ;)

Pilli Petro dedi ki...

madem mim yazdın bir mim de benden olsun :)

http://gecmisola.blogspot.com/2009/02/bana-siirli-bir-seranad-yap-ey-sevgili.html

Adsız dedi ki...

Teşekkürler:) Bu benim ilk mimimdi:)

http://doktukedisutu.blogspot.com/2009/02/mim.html ... Buraya yazdım mimi...

Sevgilerimle... Öpüyorum:)

Adsız dedi ki...

bende seni öpüto :)
şu an içime büyük bir mutluluk verdin delü, gerçi bloğuna geldiğimde aklıma o üzücü olay geliyor (bu yazından bir önceki) ama atlatacağım :(.. gördüğün gibi senin bloğunda şu yazdıkların gibi, hissediliyorsun