Pages

30 Mayıs 2009 Cumartesi

yaşam belirtisi -I-

saat 5 te mesaiyi bitirdim, şirketten çıktım.fotoğraf makinemi boynuma takıp soluğu taksimde aldım... caddeler ara sokaklar tıklım tıklım yine. herzamanki mekan küç.ük.bey.oğ.lundayım...
bi yandan buz gibi biramı yudumlarken bi yandan da yaşam belirtisi vermek istedim. şu an harunla her geldiğimizde oturduğumuz masanın hemen yanındaki masada oturuyorum....
bi eksiklik var mı? yok. valla kendimi kandırmıyorum. güzel bir gün geçiriyorum. cidden. saat 9 gibi arkadaşlar da gelicek. sonra geceye peyotede devam edicez. akşam 8 gibi maçı izlemeyi düşünüyordum ama şimdi o kadar beşiktaşlının sevincine şahit olmak istemiyorum :) malumunuz bir fenerbahçeli olarak, takımımı kulisten destekliyorum:)
kısaca dostlar mesai bitti,
lig bitti,
günlerden cumartesi,
yaz geldi,
istanbulda hayat benim için akıyor,
dostlarım var,
sigaram ve biram var,
dışarda kadrajıma girmeyi bekleyen bir sürü kare var...
mutluyum, evet... yada abartmayayaım, kısmen mutluyum... ya en azından çabalıyorum, başarıcam....;)

ha unutmadan... öpito;)

6 yorum:

Bekriya dedi ki...

başaracaksın :) başka yolu yok zaten. günlerden cumartesi ve bende yorgunum, yapılacak işler kısmen bitti ve adım atmaya mecalim yok :)

pia* dedi ki...

delirapunzel geri döndü yani:) yaşanmak için bekleyen sevinci daha fazla bekletme..unutma canım, zaman uçar..biz de uçmalıyız bunun için, hem de mola vermeden:)

delirapunzel dedi ki...

bekriya; işler bitmiyor canım benim... yelkovanın akrebi kovaladığı gibi zamanı kovalayıp, yakalayıp, tam onikiden vurmak gerekiyormuş...;) bu arada başarımda katkılarınız büyük...

pia; evet piacım geri döndüm... yaşanmayı bekleyen sevinçler birikip tükenmeden değerlendirmek istiyorum bende. tek rakibim zaman bundan böyle...;)

DoDo dedi ki...

okudum ve bir "oh" dedim... bunlar güzel başlangıçlar, çok iyi gidiyorsun... :)

delirapunzel dedi ki...

teşekkür ederim dodo'cum;)şimdilik iyi gidiyor, doktorsuz reçetesiz kendimi tedavi ediyorum... öptüm seni kocaman;)

gorkem dedi ki...

iste hayata donus I :)