Pages

12 Kasım 2010 Cuma

Yaşamdan geçtim, kentlerden de...

Korkmuyorum artık sessizlikten, dolunayın büyüsünden, ölümlü olmaktan ya da ölümsüzlükten, çevremdeki seslerden ve güneşin doğuşundan ya da sessiz sedasız batışından...

Sakinim. Öylece duruyorum. Yaşamdan geçtim, kentlerden de...

Sınırları aşalı çok oldu ve gülüşlerden geçeli...

Anlamsız konuşmalar dinliyorum artık etrafımda, galerileri ziyaret eder oldum insanların sergilendiği ve kahvelerde oturur oldum, sigara bile içilemeyen, öylesine...

Artık hiçbir yerdeyim...

Harikalar diyarı da yalanmış zaten, öğrendim.
Neyse, en azından adı güzeldi..

4 yorum:

oubeybi dedi ki...

"...galerileri ziyaret eder oldum insanların sergilendiği..."
güzel :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Deli Rapunzel

Acimasin canin boyle, her harikalar diyarinin bi sonu, her rapunzelin canini acitan seyler var ama, gecicek inan bana...

Son postum sen de varsin biraz, Bizim Rapunzel masalini yazdim, gel!

DeliRapunzel dedi ki...

rapunzel, sevgili adaşım :) teşekkür ederim. hoşgeldin...

eliza'cım; güzel yürekli dostum benim... yokluğumda ve varlığımda gösterdiğin desteği çooook uzaklardan hep hissettim. her yazdığım bana yol gösteriyor...yoluma hep ışık tuttuğun için teşekkür ederim.

ayrıca postunu da okudum... ellerine sağlık... hayatımın masalını senin kaleminden okumak çok keyifliydi teşekkr ederim...
iyi ki varsın.

Alessia Wenders dedi ki...

harıka..