Pages

9 Kasım 2010 Salı

yaşıyorummm

işte geldim burdayımmm ben bu işte ustayımmmm :)

malum bir süredir blogum kapalıydı. kimseye özel şifre falan vermedim yanlış anlaşılmasın... sadece bir süre kapalı kalsın istedim.... yazacak çok şeyim oldu birikti birikti ve geri geldim....
yoğun, saçma salak bir tempoda gidiyor hayatım... artık öyle bir hal aldı ki artık ben bile akıl sır erdiremiyorum kendime... yanlışlar yapıyorum, bazen doğru kararlar veriyorum, insanlıktan çıkıyorum, seviyorum, seviliyorum, kafama göre takılıyorum, yiyorum, içiyorum, geziyorum, eğleniyorum, ağlıyorum, gülüyorum... velhasıl hep aynı rapunzel işte... bir şekilde yaşıyorum...
hepinizi ve yazmayı çok özledim....
ben
geri
geldim...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşgeldiinn rapunzell valla özledim seni merakta ettim gitme bir dahaa mutlu ol :)

Pilli Petro dedi ki...

hoşgeldin bebeğim özlettin kendini :)

A-H dedi ki...

sükür kavusturana merak ettik hakikaten :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Hosgeldin canim bana da kahveye beklerim :) Iyi ol..