Pages

12 Kasım 2009 Perşembe

Genel sevgisizlik intiharı! Yok Artık!

Çorumda yaşanan bir intihar "Yok Artık!" dedirtti.
Lise ögrencisi C.S telefon rehberinde kayıtlı tüm numaralara çagrı bıraktı vee iki saat geçtigi halde kimse çagrı atmadı, geri dönmedi.. " Kimse beni sevmiyor " diyerek intar etti. Tüm çabalara ragmen kurtarılamadı. Olayın ardından C.S nin telefonunu inceleyen polisler numarasının gizli olduğunu tespit etti.

3 yorum:

mefisto dedi ki...

cidden yok artık! öl sen zaten. yaşama! ergen acısı kavramını bi üst basamağa taşımış hanım kızımız! hayret bişey yaa..

Allegra'nde dedi ki...

ahahahahhah. ay trajikomik valla. sonuçta bir insan ölmüş ama dünya tarihinin en gerzekçe ölümlerinden biri sanıyorum.

delirapunzel dedi ki...

evet malesef acı ve komik ama gerçek ! oldukçada düşündürücü bi ahmaklık :)