Pages

12 Kasım 2009 Perşembe

izdivaç programlarından inciler;)


izdivaç programlarından inciler;)

-bana bakabilecek her erkekle birlikte olurum.
(bana bakabilecek herhangi bir erkekle evlenebilirim demek istiyor sanırsam, tabi bu benim iyi niyetim)
*
-k: eviniz var mı?
-e: emlakçı mısınız?
-k:hönk!
*
-80 yaşındayım, emekli maaşım evim ve çiftliğim, bankada hesabım var. mala mülke önem vermeyen bi bayanla evlenmek istiyorum.
(ah be dede 80 yaşındasın, malına mülküne önem vermeyen seni naapsın :)
*
-çocuklarıma amcalık yapacak bi baba istiyorum!
(nasıl yani?)
*
-20 yaşındayım, 2 evlilik yaptım, 1 çocuğum var, kendine güvenen olgun bir beyle evlenmek istiyorum!
(yorumsuz)
*
-yurtdışına çıkmamı sağlayacak, yurtdışında yaşayan bir bayanla evlenmek istiyorum!
(açık sözlülüğünde bu kadarı)
*
-aradığım bayanın özellikleri, balık etli, beyaz tenli sarışın mavi gözlü bakımlı olmalı!
(insan olmasına gerek yok tabi)
*

9 yorum:

Finduilas dedi ki...

ahaha ağlanacak hale gülmek bu tabii. (:

''-20 yaşındayım, 2 evlilik yaptım, 1 çocuğum var, kendine güvenen olgun bir beyle evlenmek istiyorum!'' bu abla da hızlı yaşa genç öl felsefesine kaptırmış, yazık diyorum.

DeliRapunzel dedi ki...

söylenecek çok şey olmasına rağmen ben yorum yapamamıştım bu ablaya:) ağzına sağlık :) kesinlikle yazık.

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

bu kadar uzun aralar verme bi daha yazmaya olur mu?

DeliRapunzel dedi ki...

ah psikopatım ah, bi bilsen neler çektim yazabilmek için, burdayım artık yazıcam sık sık. senin yazılarınıda özlemişim valla, iyi geldin bana:) pipili kadın :P
anladın sen onu:)

Peçeteye Notlar dedi ki...

anlaşıldı temeeem :)

Amaltheian dedi ki...

"-k: eviniz var mı?
-e: emlakçı mısınız?
-k:hönk!"

Ben bu insanların beyninin yazarkasa şeklinde olduguna inaniyorum.

- Kac eviniz, arabanız, yazlığınız, kışlığınız var?
- Valla bir evim bir arabam var.
- Sıradakiiiiiiii!

mefisto dedi ki...

hayata nasıl bi bakışları var bilmiyorum ama, ben bu insanların karşısında lal kesiliyorum. gülsem mi ağlasam mı arası abuk tepkiler felan veriyorum, deli sanıyorlar! ne söylenir ki?

Naverella dedi ki...

valla bende artık benle olmak isteyenler olursa yada genc kadın bak bıdı bıdı senden hoslanıyormus fln denıldıgınde önce cv lütfen diyorum...mailme atsın uygun gorursem ararım ben senı canım

efsa dedi ki...

ilginç... ağız beş karış şaşırabiliyorsam hala aferim bana.