Pages

18 Şubat 2010 Perşembe

İŞE BAŞLIYORUUUUM :)


flas flas flasss :) delirapunzel yarın itibariyle işe başlıyoooooooooorrrrrrrr :)
evet bu sefer oldu, hemde tam istediğim gibi herşey.... görüşmemiz akşam altıdaydı. öğlen bi kaç yerde işim vardı onları hallettim önce. sonra eve glip hazırlandım, annemin muhteşem dualarıyla evden çıktım :) yolda epey bi trafiğe takıldım, ıhlamurdan beşiktaşa doğru yol adımadım ilerlerledi resmen. ajansa gittiğimde yediye geliyordu, içeri girdim beni toplantı odasına aldılar, uzun bi süre benimle görüşecek kişiyi bekledim, bu arada çalışan herkes tek tek yanıma gelip benimle sohbet etti. bu beni rahatlattı, en sonunda B. hanım ile görüşebildim, mülakattan daha çok sohbet havasında geçti, onlar anlattı ben anlattım derken birde baktım kartvizitlerimin bile siparişi verildi :) şaka gibi:) şartlarda anlaştık ama 15 günlük bir deneme sürecim var. bu sürede karşılıklı değerlendirme yapıp iş sözleşmesi imzalanacak.
ortam çok eğlenceliye benziyor, rahat insanlar en azından beni germediler, hepsi güleryüzle karşıladılar, bu kadarını beklemiyordum açıkçası. patron ve genel koordinatör ile okeyleştikten sonra bütün ekibi çağırıp zaten tanışmış olduğum çalışanlarla tek tek tanıştırıldım:) ve hemen akabinde yarın yapılacaklarla ilgili toplantıya dahil edildim. herşey o kadar ani olduki konulara da fransız kalışımdan mütevellettit epey bi alık modundaydım. 
velhasıl yarın saat dokuzda yeni iş hayatımın startı veriliyor, umarım herşey başlangıç gibi yolunda gider....
yarın çok önemli bir müşteri ağarlanacakmış, bu yazıyı bitirdikten sonra ne giysem telaşına başlayacağım, hatta önce bir duş alıp kendime bir spa uygulayayım :)
çok mutluyum çokkkk :)
bu arada yolda gelirken kaptan'a da haber verdim, tebrik etti beni hayırlı olsun dedi :) ilk maaşımla  nevizadede bir büyüğe! danışıp ıslatıcaz) bidaa mutlu oldum, çok mutlu oldum :)
yarın stresli ve sıkıntılı bir gün beni bekliyor, malum ilk iş günü:) hepinizi öperimm, ve iyi dilekleriniz için hepinize çoook çoook teşekkür ederim....


13 yorum:

UykusuZ dedi ki...

hadi bakalım hayırlısı. nevizadeye gitçeğinize kireçburnu set e gidin en azından düzgün servis temiz yemek yersiniz

cem dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun da şu sabah 9:00 a takıldım ben. Neden 8 değil, neden. ben sabahın köründe yollara üşerken başkaları neden 9:00 da..

neden..

neden...

(kaplumbağa deden derim gereksiz adam, bi sus)

cemo dedi ki...

Hayırlı olsun senin için sevindim.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

nevizade dedin, içim cız etti...

hayırlı olsun. çok memnun kalırsın umarım.

rahat yazar dedi ki...

hayırlısı olsun güzel bir heyecan:)

Başak BAŞOL dedi ki...

Canım,

Hayırlı olsun ,hadi bakalım!Bak hayatta güzel şeylerde oluyor...Herşey gönlünce olsun..:)

Sevgiyle Kal

ESRİK dedi ki...

Hayırlı olsun canım:)

Pilli Petro dedi ki...

çok güzel bi haber çok sevindim rapunzellerin en delisi :)

Leander dedi ki...

Çok güzel gözüküyor, hayırlı olsun :)

Adsız dedi ki...

Ola, what's up amigos? :)
Hope to get some help from you if I will have some quesitons.
Thanks in advance and good luck! :)

Antipatik Yazar dedi ki...

Hayırlısı olsun senin için delirapunzel

DeliRapunzel dedi ki...

hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar, daha iyileri sizlerin olsun.. ;)
öperim.

Ful yaprakları dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun
ben de burdan kurtulup yeni bir işe başlamak istiyorum :)))