Pages

8 Şubat 2010 Pazartesi

Kırık Sabahlar

Hayat adil değil, en azından son zamanlarda. Evet son zamanlarda sınandığımı düşünüyorum. Bir film vardı hatırlarsınız "thurman show" aynen öyle işte. Sanki etrafımda ki herşey dekor, herkes oyuncu gibi. Ve beklediğim bilinen son, karton bir gökyüzüne çakılmak olacak. Son yıllarda canımı kim yaktıysa affediyorum, aldatanları affediyorum, göze battıklarımı, görmezden gelindiklerimi, incinmelerimi, dargınlıklarımı erteliyorum. Kolaylaştırmaya çalışıyorum zor'ları. Duymazdan geliyorum ruhuma acı verenleri, gözyaşıma sebep olanlara gülümsüyorum... çaktırmıyorum yani.... velhasıl çok uğraşıyorum mutlu olmak için ama olmuyor işte ne yapsam olmuyor. Öğrendim ki,mutluluk oldurulabilen birşey değilmiş, olmayınca ağzınla kuş tutsan da hayatın sana kurduğu tuzakları bozamıyormuşsun. Her gece yatarken "Yarın başka olacak" diyerek uyumak ve sabah olduğunda kendi uydurduğun hayallerde kırılmak silsisinde geçiyor günler... Cevapsız sorularda yılgınlığın resmini gormek, aynaya bakmak gibi...

5 yorum:

UykusuZ dedi ki...

uzat kız saçlarını bi yanaandan öpesim geldi.
herşey düzelir herşey geçer, zamandır aslolan.
Bir kulaktan girer diğerinden çıkar, klişedir ama doğrudur

Ful yaprakları dedi ki...

daha dün diyordum,
truman show ne iyi filmdi bir daha izlesem diye,
ksinlikle,
adalet yok,
uzaktan yakından hem de...

Unknown dedi ki...

İnsanlar gibi değil mi hayatta. Ne getireceği ne götüreceği belli değil. İnsanlar hakkında hayal ettiğimiz kadar hayal kırıklıklarına uğramamız hayat için de geçerli. Değiştirmeye çalışma çabasının yersiz kaldığı zamanlarda mutsuz hissediyoruz.. Aslında Hayatı'da insanları kabuletmemiz gerektiği gibi "Olduğu gibi" kabullenebilsek... Elinde elma varken ama canın armut isterken, elmayı armutyapmaya çalışırken veya olmasını beklerken Elmadan da bi zevk alamayız ki..

Ama Affetmek büyük erdem "Brawo"

DeliRapunzel dedi ki...

Decisions; canım benim sağoll, öp yanaamdan geçsin uff larım :) çekiç kuvvet arkadaşım:)

Full;evet o film bana nedense hep dokunmuştur :( adalet hep yanlış zamanlarda yanlış yerlerde oluyor bu yüzden yerini bulmuyor...

Alper; evet elmayla armutu birbirine karıştırmak çoğu zamanda armutlar gibi olgunlaşmayı öğretir hayat, olgunluğa giden yol affetmelerden geçtiğine inandım, affedince rahatlıyor insan, kin büyüttüğün nevarsa silkeleyip omzundan savuruyorsun uzağa. Bir uçağın yada br aracın içinden gereksiz yükleri atıp yola, daha hızlı gidebilmektir varmak istediğin uzağa..
hoşgeldin bu arada

moon dedi ki...

harika film di
gündelik hayatta markalar
kahve reklamları....offf
umud var hayata devam