Pages

4 Ocak 2011 Salı

kaytarmak lazım bazen!

bu sabah çok tuhaf bi kararsızlıkla uyandım. uyandığım ve uykum açıldığı halde yataktan çıkmak istemedim. üzerimdeki işler biraz hafiflediği için önce yatakta biraz keyif yaptım. sonra "amaaan bu gün biraz gç. gideyim" dedim. biraz takıldıktan sonra kalktım giyindim hazırlandım, sonra kahvaltı ederken iyice sukoyverdim "amaaan bu günde gitmeyeyim" deyip eşşeği iyice çayıra saldım...

evde oturdun da ne yaptın dersen hiç bişey yapmadım. sadece işe gitmek için giydiğim kıyafetleri değiştirip tekrar pijama terlik moduna geri döndüm. birde öğlen yemeği için de üstün bir üşengeçlik sergileyerek annemle dışardan yemek söyledik. birazdan da çay demleyip miskinliğin ve ev keyfinin dibine vurmayı düşünüyorum.

bu arada biraz da istasyon cafe ile ilgilendim. blogumuzda uzun zamandır bir hareket heycan olmadığını farkettim. aramıza yeni bir yazar arkadaşımız da katıldı bu arada, henüz kendi blogu yok ama zaganos olarak istasyon cafe de yazmayı başladı.. ilk  yazısı nı da buradan okuyabilirsiniz. ona buradan da tekrar kocaman bir hoşgeldiiiiiiiin diyorum :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

hoşbulduk teşekkür ederim :p tembelliğine kısmen de olsa beni de kattın bugün :p bi daha olsun :p (aklımdan bi daha olmasın demek geçti ama elimden olsun çıktı)

A-H dedi ki...

Cicim hosgeldin, su tembelliginden vazgecip yazsan biraz daha fazlaca ;) Istasyon cafeyi de hepimiz bosladik sanirim :( yazmak lazim valla :)

Ful yaprakları dedi ki...

çok iyi gelir!

TurboDreams dedi ki...

bugün bende aynı üşengeçlikteydim.. final haftam yarında sınav var ama hala aynı üşengeçlikteyim .. hatta akşam yemeği için ne söylesem diye düşünüyorum ...=)

DeliRapunzel dedi ki...

Zağanos; sen bana uyarsan işten atılırsın ben sana uyarsam intihar ederiz biliyosun dimi :)

A-H ; hoşbuldum canım, sorma işten tembellik yapabilirsem yazabiliyorum anca ama artık daha sık yazacağım...
evet cafe batmak üzere yetişin :)

full; seninde iyi haberlerini bekliyorum...

DeliRapunzel dedi ki...

turbodreams; hepimiz üşengeçiz; sonuç hepimiz açız :)
sevgiler:)