Pages

26 Temmuz 2010 Pazartesi

ekşisözlük; "böyle birşey yok ama olabilirde"

Off çok darlandım şimdi, hele bir sor niye, şimdi hani bazı şeyleri gogle da arar sorarız ya,  ben bu arayıp sorma işlemini birde eksisozluk'te yaparım, durdum durdum kendime bir kaşıntı bulucam ya, tuttum yazdım "delirapunzel" diye bir de baktım ki gördüğüm içler acısı "böyle birşey yok ama olabilirde" yazıyor. yazık lan bana, çok fena halde gereksiz bir bilog yazarı gibi hissettim kendimi, hani "olsada koduk olmasada koduk" cinsinden. yok öyle binlerce okuyucum olsun beni herkes tanısın derdinde değilim ama kendimi nüfus kayıtlarında gözükmeyen, yada yaşadığı halde ölü gözüken, şapşal bir nüfus memurunun gazabına uğramış yurdum insanı gibi hissetmeme sebep oldu. çok hüzünlendim blog çokk. bunca yıldır dişimle tırnağımla ojeli ojesiz çeşitli parmaklarımla yazdığım blogum ekşisözlükte kimsenin aklına gelmemiş. nasıl bir ezikliktir bu yarebbim. birgün ezik ama grurlu bir kız vardı diyecekler biliyorum o zamanda ben onların entry lerine sokucam... lanet olsun içimdeki sözlük sevgisine, artık aramızdaki bütün bağlantıyı kesiyorum.
kutsal bilgi kaynağıymışşşş peeeeehhhh!!! pabucumun kaynağı!

3 yorum:

cemo dedi ki...

Anaaa banada "böyle birşey yok ama olabilirde" yazıyo böhüböhü :(

celly dedi ki...

hahah çok güldüm jonem ya:D Allah iyiliğini versin:D

celly dedi ki...

Korkmayın elbet bir gün sizi de keşfederler:)