Pages

31 Temmuz 2010 Cumartesi

saat 05.00, Telefonda ruh hastası takıntılı bir sapık!!!

Sabaha kadar uyku ile uyanıklık arasında kabus dolu bir gece geçirdim. Uykusuzluk sorunum hep var ama bu defa uykum olduğu halde uykuya geçememe sıkıntısı yaşıyorum. Sabah beş civarı tam dalmayı başardığımda telefonum çaldı. Arayan numara telefonumda kayıtlı olmayan bir numara. Açtım, telefonda kısık bir ses ve kabus başlıyor....
-uyandırdım seni özür dilerim
-evet uyandım
-nasılsın?
(bu arada çok garip bir şekilde, uyku sersemliğiyle sanki tanıdığım biriyle konuşuyor gibiyim, sanki uykuda da değil, narkozdan yeni çıkmış bir hastanın sorulan sorulara bilinçsiz cevap vermesi gibi... kim olduğunu bilmiyorum ama yarı uykulu cevaplar veriyorum)
-iyiyim, sen
-seni çok özledim, evdemiydin bütün gün?
(hala ayılamıyorum -  arka planda rüzgar sesi geliyor, ama ne dediğini tam anlamadığım için tekrar ettiriyorum
-ne.... anlamadım?
-seni çok özledim, seni çok seviyorum.
Ayılmaya başlıyorum yavaş yavaş ve telefonu hiç bişey söylemeden kapatıyorum...

hemen ardından telefonum tekrar çalıyor;
açar açmaz soruyorum, ama hala bilincim yerinde değil tam olarak....

-kafan mı güzel senin?
-hayır, iyiyim seni istiyorum sadece
-????? (o uykulu halime kal geliyor)
-benim ikinci ismi mi söyler misin? ( ona kimsin diye sormak yerine, beni gerçekten tanıyan biri olup olmadığını anlamaya çalışıyorum çünkü bana sadece ikinci ismimle hitap ediyor....)
-boş ver şimdi bunu, yarın Bodrum'a gel, yanıma gel, bütün masraflarını ben karşılayacağım!!!!!!!!!!
işte burda ayılıyorum,
-Ne Bodrum'u lannn, ne masrafı karşılaması manyak mısın???
-Lütfen, buraya yanıma gel, şu an yatağındasın biliyorum, beni hayal et, ben hep seni hayal ediyorum!!!!
Kan beynime sıçrıyor, yataktan fırlıyorum;
-Kimsin ulan sen, tanıyor musun beni?
-Evet, S.....
İyice deliriyorum,
-Bana bak bir daha arayacak olursan senin canına okurum!!!

Saçma salak bi tehdit savurup korkuyla kapatıyorum telefonumu....

Bir anda ter içinde buluyorum yatağın içinde kendimi, saçımı başımı yolacak haldeyim sinirden. Hala kabus mu gördüm yoksa bu telefon konuşması gerçek miydi anlayamıyorum. Telefonumun tekrar arama kayıtlarına bakıyorum, telefon numarasına ve aradığı saatlere bakıyorum. Gerçekti bu kabus değildi. Adamın sesi öyle korkunç öyle psişik öyle sapıkçaydı ki, sanki her an kapıyı açıp üzerime atlayacakmış gibi bir his kapladı içimi. Oturup bir sigara yaktım, kafamı toparlayıp düşünmeye başladım. Kim olabilirdi bu? Kim, kim?? sıradan bir telefon sapığı değildi, İsmimi biliyordu. Saate baktım 6 olmasını bekledim ve Zeyno'yu aradım. 
Benim hiç aklıma gelmeye birini hatırladı. Bu kişi benim bir ay önce kadar yaptığım iş başvuruları için CV mi ele geçiren birinin oradaki bilgilerimle beni önce msn den eklemiş, ve sanki beni tanıyormuş gibi konuşup esrarengiz takılan, ama durmadan hakkımda sorular soran öğrenmeye çalışan adamdı. Çalıştığım işyerleri hakkında sorular sorup kendince yorumlar yapıyordu, en çokta muhabirlik yaptığım haber ajansı hakkında konuşuyordu. Bilgilerime nereden ulaştığını sormama rağmen cevap vermiyordu. Delirmiştim o zamanda. Eğer gerçekten biri Cv mi eline geçirmiş ve buradaki bilgilerimle bana kafayı taktıysa gerçekten tehlikedeydim. Ona sorduğu soruların hiç birine cevap vermeyeceğimi bana gerçekten kim olduğunu ve beni nerden tanıdığını söylemesi için son bi süre verdiğimi eğer söylemezse sileceğimi söylediğimde; "lütfen silme, söyleyeceğim herşeyi anlatıcam ama bana biraz daha süre ver, şu an sadece bodrumda olduğumu söyleyebilirim, geldiğimde anlatabilirim, ama istersen sen buraya gel" demişti. Baktım iş uzayacak, bişey söylemeye niyeti yok ve giderek tuhaflaşmaya başladı, engelleyip silmiştim. aradan belki de yirmi gün geçti neredeyse, tamamen aklımdan çıkmıştı. Zeyno'ya telefon görüşmesini anlattığımda hiç düşünmeden söylediği bu adam olmuştu. Bana internet yoluyla ulaşamayınca, telefon numaramdan ulaşmaya başlamıştı ve bu durumda takıntılı ruh hastası biriydi. Şimdilik ne yapacağımı bilmiyorum ama eğer tahmin ettiğimiz gibi CV mi ele geçirmiş biriyse bu ruh hastası adam, gerçekten tehlikedeydim çünkü EV ADRESİM bile yazıyordu. Bana önce msn den, daha sonra internetten ulaşamayıp cep telefonumdan ulaşmaya çalışmıştı bunca zaman sonra. Korkuyorum ama nasıl önlem alacağımı da bilemiyorum. Birazdan hazırlanıp çıkmam lazım. Ama içim hiç rahat değil bir huzursuzum.... KOR KU YO RUM!!!

8 yorum:

massacredmyself dedi ki...

daha devam ederse :D ki eder sapık bu. telefon numaran izlenio de polise verdim de... bu işe yarıo :D

Damlo dedi ki...

sapıklık hala yaşıyor mu yahu. bu sapıklar enteresan siberalemlere kanalize olmamaışlar mıydı? yeniden mi hortladılar? bence adama bu durum devam ederse savcılığa bildireceğini, hatta şimdiden bildirdiğini bile söyleyebilirsin. telefonum dinlemede şu an gibi bi şiler. o sapıklığı yapabilecek kapasitedeki biri bu numarayı yer bence.

rahat yazar dedi ki...

msnden sonra cep telefonuna geçmiş, ev adresine de bakarsa korkmakta haklısın dikkatli ol

Öküzün Önde Gideni dedi ki...

kadın olmak zor zanaat.... telefon numarasını polis'e iletmekte fayda var(yahut "iletirim" tehditi de işe yarayabilir)..

DeliRapunzel dedi ki...

massacredmyself; şimdilik gizli numaradan arıyor bidaha arasa neler söyleyeceğim neler zaten..

Damlo; evet malesef, bende bunların nesli tükendi diye biliyordum ama sanırım hala varmış :S

rahatyazar; en tırstığım o zaten bi sabah kapımda bi sapıklkla karşılaştığımı düşünemiyorum :(
öküz; kadın olmak hakkaten zor bu gibi durumlarda. eğer birdaha yaparsa savcılığa gidip aynen şikayeti gerçekleştiricem zaten, boşa atmış olmayayım en azından.

Eliza Doolittle dedi ki...

Rapunzel korkma, senin sesindeki korkuyu hissedince cosar allahin manyagi..savcilik sikayetini yap, bi daha actiginda da tepki verme, direkt kapat telefonu..
Hay allahim yaa..

Antipatik Yazar dedi ki...

"Şerefsiz!" denir buna.
Sen kendin için güzel şeyler yapmak adına iş başvurusunda bulun,
Yeni bir başlangıç, yeni işler...
Adam kişisel bilgilerini kendi kafasına göre kullansın.
Savcılığa şikayette Mutlaka bulun!!
Halledilir!

DeliRapunzel'im sıkma canını..

miracsaral dedi ki...

Oha gerilim filmi gibiymiş. Bence de en başta savcılığa şikayet edin. Çünkü böyle tipler ancak bundan anlar.