Pages

26 Mart 2009 Perşembe

BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve beraberindeki partilileri, muhabir İsmail Güneş ve pilot Kaya İstektepe...

ya yazıcak çok şeyim vardı ama elim gitmiyor bir türlü. BBP Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu ve beraberindeki partilileri, muhabir İsmail Güneş ve pilot Kaya İstektepe...
dün öğle saatlerinde helikopterlerinin düşmesiyle hala kendilerinden bir haber alınamadı. hepimiz ayrıntıları biliyoruz, yazarken bile içim sızlıyor resmen.
6 tane can, bir dağın yamacında asılı kalmış kurtarılmayı bekliyorlar-dı belkide. kanımca çoktan vefat ettiler, burunları bile kanamamış olsa, ya soğuktan donarak, yada o sarp dağlarda kurda kuşa yem olarak hayatlarını kaybettilerini tahmin edebiliyorum üzülerek...
kader mi ihmal mi bilmiyorum. Allah yakınlarına sabır versin, umarım hala hayattadırlar ve bir an önce bulunurlar.
.

6 yorum:

kırmızılı dedi ki...

muhtemelen öldüler hepsi,ve bence ihmal de var daha fazla teori de üretmek istemiyorum...

bi dost dedi ki...

ölmüş olmaları gerek evet.. ama yine de Allah'an ümit kesilmez değil mi?.. :(

Böcek dedi ki...

düşünemiyrum bile kızlar nolur sölemeyin böyle.Allahım böyle ölmeyi haketmemeli insanlar..Bu şekilde maruz kalmamalılar:(

LoLLa dedi ki...

:'( ya bence basimiz sagolsun :'(

ama belki hani belki..

hhhooofff :(

siminya dedi ki...

az önce arkadaşım deran deran, muhsin yazıcıoğlu'nun annesi için bir yazı yazmış.sağ görüşlü olmadığı halde onun annesinin feryadına üzüldüğü aşikar. çok duygulandım

"Ahh anam ahh ! Ben sana yanarım. Feryadını anlarım .Gidenin ardından sevinmek bana yakışmaz . Ama sor yüreğime , ''evet sevinmedim ama üzülmedim de '' derim. Kusura kalma, yalan söylemek de bana yakışmaz.

Ne ki dil sussa da vicdan susmaz.

Ben seni gördükçe sana yanarım. Sanki bunca yıl evladının acısını görmek için yaşamışsın gibi... Bunca yıl evladının acısını görmek içinmiş gibi yaşadığına yanarım . O acıların en büyüğüdür anam"

Adsız dedi ki...

ben şimdi kaybettik diye duydum. başığımız sağolsun. mekanlar cennet olsun.