Pages

9 Mart 2009 Pazartesi

mutlu pazartesiler....

Fena sayılmayacak ölçüde pazartesine normal bi şekilde bşladım. Yolda gelirken kimseyle kavga etmedim, 3 vesait değiştirdiğim yolda az da olsa oturarak gelebildim. Yağmurda yoktu, geçte kalmadım. Yani kısaca işe geliş seyrimde bir aksilik olmadı. İş yerinde de herşey yolunda gözüküyor. Akşama kankam şafakla görüşücem, eşşek sıpasını uzun zamandır ihmal etmiştim bir sürü sitem etti biraz gönlünü alırım hem çok özlemiştim zaten. İş çıkışı onunla buluşucam.

Hafta sonunun yorgunluğu hala üstümde, vücudumun çeşitli yerleri sanki sopayla eşşek sudan gelene kadar dayak yemişcesine ağrıyor. Masamın başından fazla kıpraşmamaya çalışıyorum bu yüzden.

Bu gün çağrı birincisi yine ben olucam sanırım, diğer arkadaşlarla aramızda açık ara fark var, bu farka güvenerek ara ara saçmalayabilirim buralarda;) allah kahretsin yaa, mükemmelim yine ne kadar uğraşsalarda ben izin vermediğim sürece beni geçemiyorlar:) neyse, kimse bu yazdıklarımı görmeden bi an önce uçurayım )
Öpito, delü;)

Hiç yorum yok: