Pages

27 Mart 2009 Cuma

kalbimizi çalan eylemsel hareketler MİM'i

ahada bir mim daha:)
şimdiye kadar yapmış olduğum mimlerin en delisi sanırım, benim gibi bi hatuna göre ne kaa zor bi iş olsa gerenk dime:)
sevgili nehirsel beni mimlemiş, teşekkür ediyorum kendisine,
şimdi beyin fırtınası yapcez:)

konumuz kalbimizi çalan eylemsel hareketler MİM'i


kopyala-yapıştır mim açıklamasını aynen aktarıyorum;

Mutlu bir beraberlik için, karşı cinsten beklentileriniz nelerdir?
Sevdiğiniz kişide aradığınız özellikleri yazarak, kalbinizdeki güzeli tanımlayınız.
“Kısaca, birlikte olduğum kişi böyle olmalı” gibi ifadelerle,
kalbinizi çalacak kişiyi hayalinizde canlandırın ki, okuyan karşı cinsiyet
-hııım, demek şöyle yapsam daha etkili olacakmış, burada yanlış yapmışız" diyerek ayağını denk alabilsin.

neresinden başlasam bilemedim, aşk defalarca yaşanması gerektiğine inandığım bir kavram. öncelikle "insan bi kere aşık olur" diye hariçten gazel okuyan insanlara şaşarım, şöyleki, zaten aşk böyle bi kere olur, yok sevdimmi tam severim, bidaa olmassa hayata küserim dedirtecek bişey değildir. o dediğiniz bir kere sevmektir. bende bir kere sevdim, ve sonra kimseyi o kadar çok sevmedim. her defasında aşk, bir kova soğuk su gibi çarptı beni ama çok sevmedim -herkezi-. çünkü bir kere sevebildim bir-ini.
neyse geçmişi eşeleyip durup duruken delik deşik olmanın alemi yok:)

ben aşkın en çok o bi türlü açılamamış, başlayamamış halini seviyorum,
hani adam yada kadın kişisi açılmaya çalışırda bir türlü söylemezya, kıvranır durur, onu görmek için, ondan bi haber alabilmek için uydurmadığı bahane kalmaz ama karşısına geçince de saçmalar ya hani, işte aşkı aşk yapan en güzel hallerdir bunlar...
o kadar çok çeşitli insana aşık oldum ki hepsini bir bir gözden geçirdim şimdi.
olmassa olmazlardan biri haliyle her kadının ilk beklediği eylemsel hareket kesinlikle romantik olmasıdır keza ben bu eylemsel harekete her defasında en gayri saf-i milli halimle atlıyorum sevgili okuyucu. bana romantik yap, canımı ye. o derece yani.
bununla birlikte en önemlisi umur meselesidir. umrunda olduğumu illaki bilmem lazım. öyle aşığım ama sallamam eylemi bana sökmez. ilgiyi severim, olmadık zamanlarda sürprizler beklerim. çok konuşan, espri yapayım derken sapla samanı birbirine karıştıran hallerden aynen kaçanzi. yaşamış olması lazım, en az benim kadar hayatın o iğne deliği çemberinden geçmesi lazım, söylediğimi bir kerede anlaması lazım. bakışımla ne hissettiğimi bilmeli. giyimine kuşamına özen göstermeli, giydiğini yakıştırmalı, şefkatli, baba ruhlu olmalı, sakınmalı, korumalı. yalan söylemektense terk edilmeyi göze almalı. cesur olmalı, kapı gibi dağ gibi arkamda durmalı, benim için savaşmalı. ve herşeyden önemlisi "et kafalı" olmamalı. kadını sadece etten bir parça gören erkek en tiksindiğim erkek modelidir. kaşı gözü oynamamalı, sadık olmalı, kimsye yüzde yüz güven yoktur ben sadece doksandokuzunu isterim:)
belli bir tarzı olmamalı, kendini bi kalıba sokmak için uğraşmamalı, oncu buncu şuncu olmamalı, her telden çalabilen ama kendine has bir yoğurt yemesi olmalı.
benimle film izlemeli, benimle dans edebilmeli, benimle içen, içmesini bilen ama asla benden fazla sarhoş olmamalı ( ben içmesini bilmem çünkü, zil zurna olana kadar içerim ayıptır söylemesi:) benimle şarkı söylemeli, bana şarkılar armağan etmeli, az biraz deli olmalı, kaçık bi ruhu, serseri bi yanı olmalı.
kısacası yağmuru sevipte, yağmurda şemsiye açmamalı...

bunların hepsini bir arada yapabilen bir yiğido varsa hemen aşık olabilirim:P

ne kadar anlatabildim bilmiyorum, belki eksiktir ama fazlası yoktur, aynen olay budur:)

şimdi bu mimi başta aşk tanrıçası LollA'ma paslıyorum, döksün eteklerindeki taşları pardon incileri:)
sonra tuana, allegra, st. ziza, kelebenk,cherry mei chan, cimbabuka ve mor kedi. hadi bakalım, yazın eylemsel hareketlerinizi :)

9 yorum:

nєнιяѕєℓ dedi ki...

bayıldım ;)
nası da sökülüyo bi yerden sonra tıkanıklık dimi konuya dair ,güzel oluyo okurken :P

cherry chan dedi ki...

amanın mimlenmişim!ben bugünlerde doğum günü bebesiyim..bir curcuna söz konusu efendim bu taraflarda. yeni gördüm..attırıvericem ben de tez zamanda.. mersi..öperim:)

Cimbakuka dedi ki...

zor bir mim, üstesinden gelmeye çalışacağız efem yakın zamanda :)

Morkedi dedi ki...

Tam benlik bir mim olmuş çok tşk ederim:) elimden geldigince eşelicemm bendeki herşeyi ...

LoLLa dedi ki...

evvvet dehset bir mimdir yaptigim ;)))
Mm .)

secim sonuclariyla katiyyen ilgilenmiyorum sonuclari az cok tahmin edebiliorum maalesef bu ulkeyi ve insanlarini tanidigim icin !
umarim yanilirim. .

Morkedi dedi ki...

Mim tamamdır, çok şiirsel aşksal oldu betinlemelerim ama beyincegine eminim en azından öyle umuyorum:)öpito

Allegra'nde dedi ki...

seçimlerden kendime geldiğim an yazacağım.
mucu ;)

cherry chan dedi ki...

bir mim de benden size(:öperim
http://cherrymeichan.blogspot.com/

Cimbakuka dedi ki...

Hala yazamadım ama unuttum sanma :)