Pages

20 Ağustos 2010 Cuma

Bütün CV lere kafam girsin!!! Vol. -II-

Dünden beri üzerimde bir yorgunluk, bir halsizlik var. Yüksek voltajlı bir iş görüşmesi geçirdim. görüşmemizin ardından bana ilah, işin pirii, sektörü yalayıp yutmuş hatun muamelesi yapıp, "anlaşamayacağımız bir nokta yok, bizim için uygunsunuz hatta tam aradığımız gibisiniz, bu akşam değerlendirmemizi netleştirip size haber vereceğiz" denilerek kapısından çıktığım... "bu sefer kesin oldu" dediğim kaçıncı iş görüşmesi bilmiyorum. Artık çok yoruldum. hayır, "maalesef siz bize uygun değilsiniz" de gönder, yada bokunu çıkırma. herdefasında şişirilip boşluğa bırakılmış havada savrula savrula duvarlara çarpa çarpa sönen balonlar gibi hissediyorum kendimi. yine aynısı tabiki, ne olumlu ne olumsuz bir yanıt yok.  !!
akşamda kızlarla taksimde takıldık, gece hep beraber görkem de kaldık. akşam üzeride alışveriş için İF avm deydik. yorgunluktan değil ama sanırım hem sıcaklardan hemde sıkıntıdan mıdır nedir bilmiyorum üzerimde bir halsizlik bir titreme var sanki. kendimi hiç iyi hissetmiyorum :((

bu arada yarın sevgilim geliyor, eğer bir toplantısını erteleyebilirse istanbul'da kalacağını söyledi yarın akşam için. erteleyemezse iftardan sonra dönecekmiş. yarın yine hummalı bir hazırlık beni bekliyor, üzerimde ki bu halsizlik geçmezse eğer, zor bir gün ve gece beni bekliyor olacak....

1 yorum:

Gökkuşağındaoturankız dedi ki...

bende bugün bi iş görüşmesindeydim :S Benim bu daha ikinci görüşmem. seninki gibi şeyler yaşamadım ama inşallah iyi biryerlerde güzel işler buluruz