Pages

21 Ağustos 2010 Cumartesi

İstasyon Cafe'ye taze kan yazarlar aranıyor...

Sevgili blogger insanları, İstasyon Cafe'mizde çalışacak,  kalemine, fiziğine ve diksiyonuna güvenen, prezenteğbıl, esnek çalışma saatlerine uygun, sektörde en az bilmem kaç yıl deneyimli, yaş sınırı olmayan fekat erkek adayların "ben askere gidiyom bi süre yokum" demeyecek olan, hafif kafası kırık, görmüş geçirmiş, feleğin çemberinden geçmiş, vurdumu deviren kodumu oturtan yazarlar aramaktaryız. Yeni heycanlara taze kanlara ihtiyacımız var. Cafemizi evi gibi benimseyecek, çay kahve yapmasını bilecek, etrafı silip süpürecek masa masa gezip muhabbet edecek yazar arkadaşlarımızı aramızda görmekten onur duyarız efenim.....


Başvurular derhal bizzat ve şahsen tarafımdan yantlanacak ve hemen accountlar verilecektir...

Öperim.

Cafe İşletme Yönetim; Delirapunzel & Cemo

5 yorum:

kuantumivist dedi ki...

yazar olmaktan mutluluk duyarım da; sizler kelimelerimi okunmaya değer görür müsünüz bilemem.
bakınız: http://kimyagerhakan.blogspot.com/

DeliRapunzel dedi ki...

tabiki, bizde mutluluk duyarız hakan,

delirapunzel@gmail.com adresime blogunu kullandığın mail adresini yazarsan hemen yazarlarımız arasına ekleyebiliriz seni...
aramıza hoşgeldin...

A-H dedi ki...

bende isterim :)
yani isterim ama hani sizde benim gibi arada bir yazan yazar isterseniz :)

bu arada maas ne kadardi :D

DeliRapunzel dedi ki...

A-H; arasıra da yazsan yazıların bizim için değerli olacaktır:)) seni takip etmekten özellikle şu gıcık olduğum tatil yazılarından! büyük keyif alıyorum :) kıskançlık başa bela biliyomusun :)

"ilk başta maaş yok şekerim :P" burası böyle, deneme süresi deyip kadırıyoruz insanları :)

bana blogun için kullandığn mail adresini gönderirsen hemen yazarlığını etkinleştirebilirim...
öperim...

A-H dedi ki...

ya ne geliyorsa basima hep su gezi yazilarimdan geliyor :))
kac yerden geldi bu kiskanclik nidalari :) yazmasam mi ne...

neyse gorunen o ki karin tokluguna yazacagiz efendim :) haydi oyle olsun verdim gitti mail adresimi ;)

biradambirkadin@gmail.com

bende operim