Pages

20 Ağustos 2010 Cuma

"yaNlızlık"




mucize;
*aşkım 
ben;
*efendim aşkım
mucize;
*hani demiştim ya
*akşam üzeri işim var diye
*erteleyebilirsem dedim
*erteleyemiyorum
*erken dönmem gerekli
*onun için adapazarındaki işimi halledicem

ben;
*tamam aşkım


.......


neden şaşırmadım acaba? bunu sürekli yapıyor olmasından olabilir mi? neden kızıyorum ki bu kadar, üstelik yazdığı her kelimeyi saniyeler öncesinden tahmin ettiğim halde. ilişkimizin ilk bir ayının sonrası hep böyle olmadı mı? beş defa geliyorum diyorsa dördünde gelememiştir. çünkü ertelenemez işlerimiz var hep, çok çalışıp yorulduğu içinde kalan zamanlarda da dinlenmeye ihtiyacı var. ben sürekli telefonda ve msn de konuşulan sevgili olarak yalnızları oynamaya devam edeyim. "tamam aşkım" deyip susayım. onun için, onu düşünerek aldığım elbiselerim olsun, ama hep arkadaşlarım beğensin, o hiç görmesin, hevesim kaçsın.  kendisi için yapılan saçlarım dağılsın rüzgara karışsın. ojelerimi kemireyim sonra nar çiçeği renginde. yüzüne söylemek istediklerim boğazımda kalsın, içimde patlasın zehir zıkkım olsun. sonra ben onsuz tatile gittiğim için suçlu olayım, ama yine de alttan alayım, yine "tamam aşkım" deyip susayım.

oh olsun kala kalırsın işte böyle kahvaltı masasında zınk diye!!!


"yalnızlık" kelimesini "yaNlızlık" yazacak kadar yanlıştı sana susmalarım.....!!!!

6 yorum:

Unknown dedi ki...

biliyorum bu duyguyu ve nefret ediyorum. sanki senin hiç işin olmaz her birşeyi ona göre ayarlarsın program yaparsın ve bir başına kalırsın.

đerkenαя dedi ki...

Erkeklere verilen tavizlerin hiçbiri olumlu olarak geri dönmemektedir..(bende)

Bıraktım...

cem dedi ki...

o kadar yanlışsa konuşmalısın demektir. ''yanlızlık'' büyük bir yanlıştır. Gerçi yalnış la boy ölçüşebilirler de...

Adsız dedi ki...

"adamı hasta etme de kalk gel,yeter ama ya sen beni sevmiosun,sevmiosun dimi noldu şimdi hee heee" diye girdiğimde konuya sırf çenemi çekmemek için oturduğu yerden kaldırıyorum.zamanla biçok şey düzelip rayına oturucaktır.üzme tatlı canını:)

DeliRapunzel dedi ki...

muyurt; malesef bizim en başından beri hep böyle oldu:( hala da böyle devam ediyor :(

derkenar; son yıllarda duyduğum en doğru tespit... ayakta alkışlıyorum seni...

gereksiz adam; haklısın, sanırım bu gecikmiş bir konuşma olacak... ya "yanlış" düzelicek, yada "yalnızlık" büyüyecek....

DeliRapunzel dedi ki...

marsmelow; umarım umarım umarım... dediğin gibi olur... sağol... :)