Pages

24 Ağustos 2010 Salı

Ruhum bokunda boncuk arıyor....

bu gün hayat beni delirtti, evet evet şu içinde yaşadığım şeyden bahsediyorum. herşey üstüste geldi yine. sanki anlaşmış gibiler. çok alınganım bu ara, ve işin kötüsü bunun farkındayım ama bişey yapamıyorum. saçımı bozan rüzgara, vızıl vızıl etrafımda dolşan sineklere, yüzümde çıkan sivilceye, kırılan tırnağıma, sokaktan geçen domates pattesçiye, gazı biten çakmaklara bile  küsesim çatasım var. bir mızmızlık bir mızmızlık sorma gitsin. şımarıklıktan değil, valla. içim darlanıyo içim....!!
..... offf neyse yazmicam a.q sıkıldım yatıyorum!!!!

3 yorum:

A-H dedi ki...

olur oyle arada ne yazik ki :(
bana da bir geldi mi gitmezler bir turlu :)

celly dedi ki...

ben geldiiiiiiimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:):)

zey0zey dedi ki...

sık sık olur kiminede