Pages

18 Ağustos 2010 Çarşamba

yine bir iş görüşmesi...

Bu gün çok önemli bir iş görüşmesine gidiyorum......

dün gece yine depreştim, artık sabit çalışabileceğim bir işe ihtiyacım olduğu dürtüsü yine dürttü beni. oturup gecenin bir yarısı yine bir sürü yere cv gönderdim. içlerinden biri hemen cevap yazmış.... bünyesinde lojistik, organizasyon ve yayıncılığı barındıran bir grup şirketi. 3 ayrı departman için yönetici arıyorlarmış. umarım kafama yatacak bir iş ve pozisyon olur.

artık nedense sabahları fazla uyuyamıyorum, kaçta yatarsam yatayım sabah dokuzda uyanıyorum, bu harika bişey. günün erken saatlerini değerlendirmek, daha zinde kılıyor insanı. bu yüzden apar topar hazırlanma telaşım olmayacak bu gün, kahvaltımı yaptım, ortalığı toparlayıp akşam için annemin market alışverişi yapıp hazırlanmaya başlayacağım. geçenlerde mango dan çok güzel keten beyaz elbise almıştım. onu giymeyi düşünüyorum. altına da gümüş rengi topuklu ayakkabılarımı giyersem bir de makyaj aman yarebbim çok güzel olucam :)))
neyse umarım bu günkü enerjimi doğru kullanırım ve herşey yolunda gider...

3 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

boool şans!

A-H dedi ki...

kolay gelsin bakalim, haydi hayirlisi :) diyoruz

celly dedi ki...

haydinn bakalımm inşallah işin rast gelir bacımm:* dualarım seninle jjnm:*