Pages

2 Ocak 2010 Cumartesi

bekleme süresi...

hoffff, kafam kütük gibi, bi kase boyayı kafama boca etti annem, kulaklarım dahil alnımın ortasına kadar simsiyah boyalar neredeyse vücudumun heryerine sıçradı. annemle müthiş bir savaş verdim. her yerim boya oldu. gece dışarı çıkıcam ve umarım alnımda ve kulaklarımda öbek öbek siyahlıklarla çıkmak zorunda kalmam. doğum günü iptal oldu. bu yüzden free takılıp eğlenicekmişiz bizimkilerle. az öncede bi yandan tuna aradı ne program yapalım akşama diye. bu arada akşam harunda gelicek. dün akşam üstü aradı beni yeni yılımı kutlamak için. konuştuk biraz havadan sudan. beni çay içmeye çağırdı ama ben tam o sırada manavdan domates seçmekle meşguldüm. hoş müsait olsamda gitmeyecektim zaten. -yarın sem'in doğumgününe gelirsen orda görüşürüz zaten dedim. o da -gelicem, orda görüşürüz o zaman. dedi. bu akşamki iptal olan doğum günü kutlamasına, doğum günü sahibi arkadaş sem dışında herkes geleceği için o da planını bize göre yapmış. ne tuhaf geçen sene bu zamanlar sevgilim olan adam, daha sonra beni önce aldatıp sonra terkeden adamla, sanki telefonda konuştuğum kişi aynı kişi değil gibi. sanki hiç sevgili olmamışız, o beni hiç aldatmamış gibiyiz. hiç bir duyguya sahip değiliz birbirimize karşı. arkadaşlık desen o da mümkün değil. sadece yıllardır hiç ayrılmadığımız arkadaş grubumuza zarar vermemek adına birbirimize hiç bir şey yaşamamış numarası yapıyoruz. beynimizden o dönemi silip atmış gibiyiz. tuna harun'un son zamanlardaki tavırlarını tekrar bana yanaşmaya çalışıyor gibi yorumlasa da, bu duruma pek mahal vermemeye çalışıyorum. onu affettiğimden beri bütün öfkem hırçınlığım geçti. ne ona karşı bir sevgim ne heyecanım ne de nefretim var. sanırım her kes bunu iyi anlamalı, yada anlatabilmeliyim. çünkü tekraren yapılan yakıştırmalar beni hepsinden uzaklaştırıyor....
neyse saçımın bekleme süresini de bu yazıyı yazarak geçirdim. şimdi gidip önce saçımı yıkayıp sonrada duş alıcam... çıktıktan sonra daha hazırlanıcam, saçlarım ojelerim kıyafetlerimmmm... ooofff umarım yetişirim hadi ben kaçtım. öpito....

Hiç yorum yok: