Pages

5 Ocak 2010 Salı

sigara öksürüğe iyi geliyormuş anne sen bilmiyosun! :)

hastayım. haftasonu tam iyileşecek gibi oluyordum kii, hoooop diye gecelere akınca, senmisim soğuk soğuk darkları yuvarlayan diyerekten şak diye yapıştı boğazıma öksürük illeti. hele birde duş almadan sokağa çıkamayanlardansanız benim gibi vay halinize o zaman. ha bide sigara faktörü var. insan hastayken sigaranın tadını bir türlü alamaz, içerken o dumanı neresine çektiğini bir türlü anlayamaz ama buna rağmen her zamankinden daha çok çeker ya canı aynen o moddayım. bardak bardak ballı ıhlamurları içerken, bir yandan da sigara içmek nasıl bir ironidir biri bunu bana ve anneme açıklasın!!
öperim.

5 yorum:

massacredmyself dedi ki...

:) evet bu garip bi ironu bende sigara içtiğim dönemde tyhlol hot ile birlikte sigara pöfürdetiyordum :) ama şimdi sigarayı bıraktım yaklaşık 3 ay oldu ne öksürük kaldı ne de hasta olmak :) metabolizmam güçlendi ama en kötüsü kilo aldım :) şimdi derdim kilolarımı nası vereceğimd erdi :) anneler hiç bi zaman anlamazlar içiyoruz keyif alıyoruz ama bize kıyamayıp bıdı bıdı ediyorlar :) bu da bizi daha çok içmeye zorluyo :) umarım bırakırsın sende sigarayı :)

DeliRapunzel dedi ki...

altuğ; sadece atkı taksam iyi:) ama bi işe yaramadı valla :)

massacredmyself; uff işte en büyük hayalimmm sigarayı bırakmak :) ilham kaynağım ol lütfen :)

massacredmyself dedi ki...

tamam olayım :) yardımcı olurum seve seve, destekçinde olurum bu bırakma döneminde :)

UykusuZ dedi ki...

sigara kullanmayan biriyle aşk yaşamak lazım , bikaç kere denemiş biri olarak vardığım sonuç budur.
Bi de çok güzel anlatmışsın :)), aynen

DeliRapunzel dedi ki...

decisions; valla bi taşla iki kuş vurmak diye buna derim ben:)