Pages

9 Ocak 2010 Cumartesi

"sutyenin ne renk?" kampanyası!!!!

amacını sapıtan facebook kampanyalarına bir yenisi daha eklendi gözümüz aydın!!!
neysmiş efendim sütyenimin rengini "ne düşünüyorsun" kısmına yazacakmışız, meme kanserine destek olup dikkat çekecekmişisiz. mesajı aynen aktarıyorum;
"Herkes "ne düşünüyorsun" köşesine sütyen rengini yazsın. Ama sadece renk, başka bir şey değil.
SONRA, bu küçük bilgiyi özel mesajla listenizdeki SADECE kadın arkadaşlarınıza yollayın.
Sonra bakalım ne kadar hızlı bir şekilde göğüs kanseri farkındalığını yayabileceğiz ve kadınların bu renkleri yazması erkekler tarafından ne kadar sürede merak edilecek
" 
şimdi benim anlamadığım konu şudur hocam. biz çamaşırımızın rengini statümüze yazmakla nasıl bir destekte bulunmuş oluyoruz? bu bir çamaşır markasının reklam çalışması için ön oyunumudur? hadi destek olduk diyelim, bunu erkekler niye farketsin, farkettiler diyelim, adamın biri çıkıp sorsa hatun kısmısına "herkes bi renk yazıyo nedir bu olay bana da bir diyiver" ne halt yenecek bu durumda. hadi hepsini geçtim, bu mesaj eminimki erkekler arasına da illaki sızacaktır, ve hatun sutyeninin rengini yazdığının ertesi günü bıyıklarını kıvıra kıvıra senin sutyenin ne renk olduğunu öğrenecek. her gün açıp bakacak "acaba bu gün ne renk  giymiş?" diye... 
yapmayın gözünüzü seveyim, zaten yeterince doğuştan android abazanlara sahibiz, neden bu bünyeleri tetiklemek için birde üstüne kitlesel hareketlere başvurursunuzkie? 
asıl önemlisi, bu birazda meme kanseriyle mücadele veren, bu hastalık yüzünden  ölen insanlar ve yakınlarıyla, tedavi gören insanlarla dalga geçmek değilmidir?
allahım sen bu kadın milletine akıl fikir ver. 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

"doğuştan android abazanlar" müthiş bir tamlama olmuş tebrikler:))

UykusuZ dedi ki...

Şirvana katılıyorum, harika bir tanımlama.
Merak ediyorum, acaba insancıklar hergün oturup acep bugün nası bi saçmalık yapsam da ilgiyi çeksem modundalar mı?
Nası bi dikkat çekmeyi istiyosan git tekstil firmalarına, başlıca üretilen sütyen renkleri nedir öğren, ülke bazında satış grafiklerine bak, meme kanseri için nası bi kampanya hazırlıcaksan artık şekillendir dimi.
"Erkekler tarafından ne kadar sürede merak edilecek" demekle sen zaten öküslüünü ortaya koymuşsun be canım

Leander dedi ki...

Keşke sadece bu olsa, hergün kurulan ve binlerce kişinin gidip üye oldugu gruplardan tutun da, şans mailleri adı altında forward edilen çöplere kadar toplum yeterince boşa kafa yorduruluyor.. Ben hiç inanmıyorum birilerine bu şekilde destek verildiğine, biri kuyuya taş atmış yine...

Başak BAŞOL dedi ki...

Rapuzelciğim,

Dün bana da geldi bu mesaj ve aynı senin gibi delirdi bu insanlık artık dedim.Hatta üzerine yazı yazmayı düşündüm ama el elden üstün çıktı;sen yazdın:)

Bence bu abaza kadınların erkeklerin dikkatini çekmek için yaptığı bir oyundan başka bir şey değil...Ve her geçen gün bu toplum daha çok midemi bulandırıyor benim.

Sana bir örnek;Ben bizzat kendim Rahim ağzı kanseri aşısı için Facebookta bir grup oluşturdum.1,5 senede anca 45 üyem oldu.Ama bu sabah bir sürü deli kadın 'kırmızı 'yazmıştı iletisine...

Sözün bittiği yerdeyiz...

Sevgiyle Kal...