Pages

7 Ocak 2010 Perşembe

Aşk

Bir mahkeme kurulsun adıma,gözlerine bakma cezası verilsin müebbet.Alınırken bu hapise, kapıda özlemini duydukarımdan biri olsun,bütün renklerimi emanet alsın..Bileklerimde kokundan bir kelepçe...(bileklerim sızladı kurarken bu cümleleri)
Demir parmaklıklarım tenin..çok soğuk..Sıkı sıkı tutunuyorum,yaktığın avuçlarımın içinde,sarsıyorum!

"Çıkartmayın beni burdan..!"

Her bir parmaklığa tek tek üşüyorum..Nihayetinde zamana yenik düşüyor aklım,hapsindeyken..Aklımı aldığını sanma,ben veriyorum onu da...Böyle bir yerde ihtiyacım yok.Fazladan bir kalp getirmek isterdim yanımda,ama senin yoktu doğru ya!

Çok geçmeden sabıka kaydıma işlenmiş suçum.Bomboş bir sayfada tek kelime..

"AŞK"

Ve bir zarfa koyulup,adrese teslim istedim...Şuanda bana suç ortaklığı etmektesin..Seni bileklerimi sızlatırcısına,ölürcesine üşütene kadar,gözlerimden gözlerini ayırmayacağın her an için bekliyorum!Gelirken siyahını emanete bırak...Ben ikimize yetecek kadar aldım bu gece..