Pages

12 Ocak 2010 Salı

iş iş iş

An itibariyle başvuru yaptığım bir kurumdan telefon aldım, Ar-ge, araştırma departmanında çalışmak üzere yarın görüşmeye bekliyorlar:) Dün yazmış olduğum pazartesi sendromsuzluğu sanırım işe yaradı:)
Heycan yaptım birden, ve içimden bir his bu işin olacağını söylüyor. Hadi hayırlısı.


Şimdi kalkıp toparlanmam lazım, önce evi toparlamalıyım, sonra kuaföre falan gidip kendime bi çeki düzen vereyim, yarın ne giyeceğimi ayarlayayım, dosyalarımı düzenleyeyim... gibi gibi...
Yaşasın yaşasın yaşasın. delirapunzel çok mutlu oldu:)

15 yorum:

Alessia Wenders dedi ki...

vaawwwww hayırlısı olsuuunnnn hadı bakalımm gelişmeleri yaz buraya mutlaka.. :)

DecisionS dedi ki...

hadi bakalım inşallah diyelim, işin rast gitsin, nazar değmesin diyelim tütütütütü

cemo dedi ki...

Hayırlı olsun :))) Ne araştırıp ne geliştirceksiniz

Ateş Böceği dedi ki...

:))) bende yeni başladım işe tlf geldiğinde aynen böyle olmuştumm :))) vee işe alındım eminim sende alınacaksın hadi hayırlısı :))

delirapunzel dedi ki...

Alessia; hoş geldin:) teşekkür ederim, yarın çıkar çıkmaz yazarım zaten hemen :)

Decisions; teşekkür ederim inş rast gider işimm, çok heycanlıyım bildiin gibi diil umarım hayal kırıklığına uğramam...

cemocum; teşekkür ederim, detayları yarın yazıcam canım bende şu an için net bilemiyorum...

Ateş Böceği; sanada hayırlı olsun canım, umarım senin şansın banada uğrar dediğin gibi, sağol desteğin için... bu arada sende hoşgeldin :)

Bekriya dedi ki...

heh maşallah :)

rectoa dedi ki...

haydin hayırlı ossun inşallah :)

delirapunzel dedi ki...

rectoa; sağolasın dostum, bu kadar iyi dileğe hayırlı olcek inşaşşah :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Hadi hayirlisi rapunzelcim yaa, hakkaten dunku sendromsuzluk yazisi uzerine bu kadar olur...Kalbimiz seninle, hayirlisi olsun, olsun da café'de guzeeeel bi sangria filan yapip cumleten kutlayalim :)

delirapunzel dedi ki...

bekriyacım; aynen kuzm maşallah sağol balım :)

Eliza kuzum; evet ya bazen blogtan isyan etmek işe yarıyomuş, bu iş olursa türbeye çeviricem burayı dilek ağcı gibi bişi yaparım :) sağol canım inş hayırlısı olur..
evet akşam cafe'de parti var kutluyoruz:) bütün içkiler benden:)

yaşlı doğmuş genç kadın dedi ki...

heyoooooooooooo yaşasın süper bir haber buuu

mefisto dedi ki...

enee, sevindim ki ben :) umarım işe alındığını da okurum yarın :D

Bekriya dedi ki...

bugün bize güzel haber vereceksin dimi :D

Eliza Doolittle dedi ki...

DeliRapuu, ozledik cafe'de de yoksun. Noldu isler gucler?

delirapunzel dedi ki...

eliza'cım işler güçler bi kenarda kaldı :) aşık oldum dehşetle :) bi süre ayaklarım yere basmadığı için yazamadım, bu gece yazıcam inş... bende özledim sizi... öperim...