Pages

15 Şubat 2011 Salı

bir gönderilmemiş mektup daha....

biliyor musun sana hiç kızamıyorum, hatta çok kızdığımı sandığım zamanlarda bile aslında sonradan çok üzülüyorum. öfkeme hiç bir zaman sesini çıkarmıyorsun ya, her aradığımda sanki sana onca lafı söyleyen ben değilmişim gibi konuşuyorsun ya işte o zamanlarda daha çok üzülüyorum. içinde bulunduğun durum beynini uyuşturuyor ve ben buna kahroluyorum, belki de sen bana kızmayı akıl bile edemiyorsun o seni uyuşturan şeylerle... yanında olmayı öyle çok istiyorum ki, elinden alıp o zıkkımları ağzını yüzünü dağıtmak geliyor içimden. ama buna izin vermiyorsun lanet olası. sana yardımcı olmama izin vermiyorsun. utanıyorsun biliyorum. bunu söyleyecek kadar hatta. yıllar bende de hiç bir şeyi değiştirmedi, hala seni koruyup kollamanın derdindeyim. radyoda çalıştığımız yıllarda da sevgilim değil çocuğum gibiydin, üniversite için gittiğin o uzak şehirde bile, sırf derslerine ve okuluna yoğunlaşman için terk etmiştim seni. güzel güzel ayrılmıştık, yormamıştık birbirimizi hiç, hiç kavga etmedik, kırmadık kırılmamıştık. hep saygılı, hep sıcak ve hep seviyeli kalmıştık. uzun yolculuklarımızda uzun bacaklarınla sığamazdın otobüs koltuklarına, üşürdün. üzerimde ki şalı örtmüştüm bir defasında üzerine yol boyunca gözümü üstünden ayırmamıştım. biz seninle her şeyden öte çok iyi arkadaştık. ve zamana inat o büyük aşkı sadece el ele tutuşarak yaşamıştık. senden sonra kimsede bulamadığım masumiyet hep dilimde kaldı yıllarca.... 
bu ara kime baksam sana benzetiyorum. yıllardır hiç eskimeyen çocuk yüzün, utangaç tavırların, sanki herşey yolundaymış gibi gözlerinin içinin gülümseyişi onca şeye rağmen hiç değişmedi. o zamanlarda böyleydin, hala aynısın... tek farkın damarlarında, kanında ve beyninde gezen o mikrop. 
günlerdir seni yeniden tedaviye başlatabilmek için türlü planlar kuruyorum. bu gün nihayet bana güzel haberi verdin. çarşamba sabahı, yepyeni tertemiz bir hayat için adım atacaksın ve ben senin yanında olacağım güzel yüzlüm. üzülme ve korkma. esir kalmana izin vermeyeceğim. bu gece ve bundan sonra da, bütün dualarım desteğim ve varlığım seninle olacak...
***kıyamam  sana....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ooo umarım olur rapunzel... elimizden gelen bir şey olursa araman yeterli olur..

DeliRapunzel dedi ki...

teşekkür ederim paşa, düşünmen yeter. ihtiyacım olduğunda arayacağımdan emin olabilirsin....