Pages

20 Şubat 2011 Pazar

çarşı depresyonda!

sabah sabah, daha doğrusu öğlen öğlen sinirlerim bozuldu arkadaş! malumunuz bu akşam Fenerbahçe - Beşiktaş maçı var, bana göre ezeli derbi olmayan bu maçta beşiktaşlıların (bakınız eziktaşlılar demiyorum ısrarla) holigan çarşı ruhu yine hat safhaya ulaşmış tavan yapmış durumda. en yakın arkadaşlarımdan Zeyno'yu aradım önce, geçen akşam Kiev karşısında ki mağlubiyetleri ve kaptanları Üzülmez'in  kovulması! sonucunda düşen morallerine hakikaten üzülmüştüm.  bu sabahta gayet halisane duygularımla aradığım arkadaşıma "bu akşam için bol şans" diledim. kendisinden aldığım cevap "ben size şans dilemiyorum" oldu. aha o dakka tepem attı, bizim şansa ihtiyacımız olsa -hele helede şu anki durumu göz önünde bulundurursak her yönden dibe vurmuş bi takımın taraftarı söylüyor bunu- zaten ben sana şans dilemem. niyetim esprili bir şekilde tamamen fair-play çerçevesinde moral vermekti. bu sefer bende aldığım cevap karşısında saldırıya geçtim, karşımdaki eziktaşlı arkadaşta her zaman olduğu gibi belden aşşa vurabildiği tek nota "29 sene oldu be oha fenerbahçe" den çıkış yapmaya başlayınca, bende ona, bu marşla beni ezemezsin bu marşın orjinali "6 tane atılır mı be oha fenerbahçe.. dir daha güçlü bi yerden çıkış yap" karşılığında aldığım cevap yine gayet ezik ve ezikliğin verdiği saldırı ruhuyla, hatta en iyi savunma saldırı mottosuyla, "beni tahrik edeceksen kalbini kırarım" diyerek üste çıkmaya çalışarak telefonu yüzüme kapatma meylinde bulundu. böyle yani. tamamdır, olmuştur bu takım şimdi dimi? bence olmuştur abi.
eğer bu yazımı okuyorsan kanka, bilki sana bu gün çok öfkeliyim, maçın sonucu her ne olursa olsun seninle bu günkü telefon görüşmemizin bir benzerini daha yapmak istemiyorum.

futbolla kızsal kaprisleri birbirine karıştırmayacak kadar laik bir fenerbahçe taraftarıyım. ama bu yaptığınla tam bir çarşı duruşu sergilediğin için bende sana futbol taraftarı etikliği ve ahlakı üzerine biraz yontulmanı öneririm. yoksa çarşı pazar delikanlıyı bozar bilesin!!

neyse akşama gelecek olursak, bu gece maçı yine diğer bir beşiktaşlı arkadaşım papatya ile izleyeceğim. ufak çapta bi sofra eşiliğinde sakin ve galibiyetle sonuçlanan bir gece diliyorum.

4 yorum:

kenzavey dedi ki...

hepimizin içinde bir holigan vardır

mefisto dedi ki...

uuvvvv! holigan gördüm seni?

Unknown dedi ki...

rapunzelim zafer sarhoşum :) Q7 ve çetesi perşembe günü ufak bir kaza atlattı baktılar audi ile olmuyor dün Ferrariye binmeye çalıştılar ama o da olmadı bu kez kaza büyüktü sıkma canını :) futbol bu insanları agrasifleştiriyor

Adsız dedi ki...

ben fenerbahçeliyim.
ve şunu söylüyorum, türkiye kupası anlamını fenerbahçenin yıllardır alamayışı ile kazanıyor. şimdi biraz düşünelim, türkiye kupası ne eşleşmeleri ile, ne de karşılaşmaların sonuçları ile anılıyor. neyle anılıyor ?
fenerbahçe bu sene alabilecekmi, son gören fenerbahçeli, bu sene de alamadı, işte fenerbahçe yine finalde vs. vs.
kaç kişi 2 yıl önceki finali ya da kupayı kazanan takımı biliyor, hatırlıyor.
dalga geçmeye çalışan diğer takım taraftarlarının kaç tanesi kendi takımlarının bu kupayı kaç kez kazandığının farkında?
neden böylesine önemli bir kupanın anlamını yitirmesine neden olsun ki fenerbahçe bu kupayı futbolcularının ellerinde yükselterek :)
bide bu açıdan bakmak lazım ama dimii..
fenerbahçe türkiyenin en büyük spor kulübüdür. altını çiziyorum! spor kulübü, futbol değil.
2009-2010 yılında, kadınlar ve erkekler basketbol şampiyonluğu.
kadınlar ve erkekler voleybol şampiyonluğu.
kadınlar voleybol ayvupa ikincisi.
atletizmdeki sporcularının türkiye'ye kazandırdığı madalyalar (Nevin Yanık, 110 metre engelli avrupa şampiyonu)
boks'ta takım halinde avrupa şampiyonluğu.
futbolda başarısızmı ?
en çok şampiyon olan takım(galatasaray ile beraber 18 lig şampiyonluğu)
2009-2010 ikinci olarak bitirilen bir sezon.
avrupanın en zengin 19.kulübü.
vs. vs......