Pages

9 Şubat 2011 Çarşamba

bugunlerde çok içiyorum. sağlıksızım. bazen cok bazen az uyuyorum. bi türlü ortayı bulamıyorum. emniyette değilim. her an bi araba carpabilir, nefesim kesilebilir, kafama bisey dusebilir, ölebilirim. bu günlerde oldukça sinirliyim. atarımın giderimin bini bin para. herkes istedigi an gidebilir, dur'aksizim. kararsızım, net değil flu gibiyim. bu günlerde sevgisizim, kalabaliklarimda yapayalnızim. sorgusuz sualsiz sorumsuzum. bu günlerde bıkkınım, pepes etmeye meyilliyim. heran herseyden vazgeçebilirim. . . her an bir delilik yapabilirim. . .

6 yorum:

Unknown dedi ki...

aaaaa ben yazını okumak için tıkladığımda hiç böyle bir şey beklemiyordum. tamam yolunda gitmeyen şeyler var ama bu kadar olmasın... hemsen delisin sana her gün bayram...

yamesin dedi ki...

Yapma.

dyq dedi ki...

ben de sana yapma demek isterdim ama yazdıklarında kelimesi kelimesine kendimi gördüm...

mefisto dedi ki...

elim hafifçe saçlarının üzerinde geziniyor, hissettin mi? ben buradan elimi uzatacak kadar önemsiyorsam seni, senin kendini bir delilik anında harcamayacak kadar önemsemen gerekmez mi?

öykü dedi ki...

ya aılen ?

sevenlerın?


lütfen yapma...

DeliRapunzel dedi ki...

teşekkür ederim hepinize.... varlığınızı bilmek güzel....